Momenteel niet mogelijk om via het Mijn SQR dashboard de Filter van SpamExperts te beheren

Klein incident E-mail Spam Filter Service
2021-05-21 15:07 CET · 1 week, 4 dagen, 18 uren, 37 minuten, 26 seconden

Updates

In onderzoek

De bug is geplet. De laatste software update bevatte niet de oplossing van dit probleem waardoor het probleem opnieuw ontstond.

Dit is nu opgelost.

november 4, 2021 · 16:25 CET
In onderzoek

Op dit moment is het opnieuw niet mogelijk om de Filter van SpamExperts via het Mijn SQR Dashboard te beheren. Zodra er meer informatie bekend is zullen wij dat hier delen.

Het is wel mogelijk om de Filter van SpamExperts direct via het SpamExperts dashboard te beheren. Neem contact met ons op als je nog geen log-in gegevens voor het SpamExperts dashboard hebt.

november 4, 2021 · 16:25 CET
In onderzoek

Het probleem m.b.t. het beheren van de Filter van SpamExperts via Mijn SQR is afgelopen vrijdag opgelost.

november 4, 2021 · 16:25 CET
Update

Helaas is het probleem nog niet opgelost. We werken er hard aan om het issue zo spoedig als mogelijk op te lossen.

Het is mogelijk om de Filter van SpamExperts direct via het SpamExperts dashboard te beheren. Neem contact met ons op als je nog geen log-in gegevens voor het SpamExperts dashboard hebt.

november 4, 2021 · 16:25 CET
Incident

Vanwege een bug is het momenteel niet mogelijk om via het Mijn SQR dashboard de Filter van SpamExperts te beheren. Het is wel mogelijk om de Filter van SpamExperts direct via het SpamExperts dashboard te beheren. Neem contact met ons op als je nog geen log-in gegevens voor het SpamExperts dashboard hebt.

We verwachten dat de oplossing voor deze bug aanstaande maandag door SpamExperts geleverd wordt. Nadat wij de oplossing getest hebben zal de oplossing door ons in Mijn SQR beschikbaar gesteld worden. De verwachting is dat dit aanstaande dinsdag 25 mei opgelost is.

november 4, 2021 · 16:25 CET

← Terug