Sommige klanten hebben voor hun domeinnaam een dubbele factuur ontvangen
Klein incident
Mijn Hosting dashboard
2021-06-01 12:57 CEST
· 5 uren, 7 minuten, 21 seconden
Updates
Opgelost
november 4, 2021 · 16:25 CEST
Alle getroffen klanten hebben inmiddels een credit factuur ontvangen en een begeleidende e-mail is onderweg.
Heb je nog vragen naar aanleiding van dit incident? Neem dan contact met ons op via https://sqr.nl/contact/ of support@sqr.nl.
Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.
Incident
november 4, 2021 · 16:25 CEST
Sommige klanten hebben voor hun domeinnaam een dubbele factuur ontvangen. We hebben dit issue in onderzoek. Uiteraard zullen wij die foutieve factuur crediteren.
Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij dat hier delen en zodra het probleem opgelost is zullen wij alle getroffen klanten per e-mail informeren.
← Terug