Sommige klanten hebben voor hun domeinnaam een dubbele factuur ontvangen

Klein incident Mijn Hosting dashboard
2021-06-01 12:57 CEST · 5 uren, 7 minuten, 21 seconden

Updates

Opgelost

Alle getroffen klanten hebben inmiddels een credit factuur ontvangen en een begeleidende e-mail is onderweg.

Heb je nog vragen naar aanleiding van dit incident? Neem dan contact met ons op via https://sqr.nl/contact/ of support@sqr.nl.

Onze excuses voor het eventueel ontstane ongemak.

november 4, 2021 · 16:25 CEST
Incident

Sommige klanten hebben voor hun domeinnaam een dubbele factuur ontvangen. We hebben dit issue in onderzoek. Uiteraard zullen wij die foutieve factuur crediteren.

Zodra er meer informatie beschikbaar is zullen wij dat hier delen en zodra het probleem opgelost is zullen wij alle getroffen klanten per e-mail informeren.

november 4, 2021 · 16:25 CEST

← Terug